De Haakster van Nederland - 2019

Ik heb getwijfeld of ik hier al wel over wilde bloggen, maar ik moet het toch echt even delen! Ik heb me namelijk gisteren opgegeven voor De Haakster van Nederland 2019, de grote haakwedstrijd van www.wolplein.nl.

www.wolplein.nl


Ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd of ik word uitgekozen! Ik hoop het zo! De wedstrijd houdt in dat je een aantal weken lang steeds nieuwe ontwerpopdrachten krijgt. De patronen maak je ook beschikbaar voor de lezers van Wolplein. Als ik word uitgekozen ga ik het hele proces vloggen en zal ik te zien zijn in de webserie "De haakster van Nederland". Het is zeker aan te raden om de vorige serie terug te kijken op de site van Wolplein als je dat nog niet gedaan hebt.

Een goed excuus om eindelijk eens te gaan vloggen, nadat ik vorig jaar een challenge deed bij Layla van Egeraat (Vlog Academy).

Bij het opgeven hoorde een formulier waar je wat vertelt over jezelf, je talent en je creativiteit, en ook het opsturen van portfoliofoto's. Hieronder deel ik een paar daarvan.







Wat denken jullie? Maak ik een kansje? En zou je zelf ook wel zoiets willen doen?

-Bisous-

Froukje







Comments

  1. Oh wow, wat gaaf!! Heel veel succes en plezier!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duimen duimen duimen dat ik mag! Misschien ga ik alsnog wel de opdrachten doen als ik niet word gekozen (wel met wat vertragong dan).

      Delete
  2. Spannend Froukje! Ik heb zelf twee linkerhanden wat haken e.d. betreft; heb des te meer bewondering voor je mooie en creatieve ontwerpen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Het is ook gewoon super ontspannend en aardend voor mij om te doen, zoals yoga voor jou misschien?

      Delete

Post a Comment